BOOKINGSYSTEMER

 

KDR GoldRes er vårt egenutviklede bookingsystem tilpasset de aller fleste behov, men spesielt utviklet for restaurant- og serveringsbransjen.

Nøkkelfunksjonalitet

  • webbasert
  • tilpasning til egne hjemmesider
  • tilpasning til egne app
  • egen kundemodul for historikk, rapporter og spesifiserte kundedata
  • SMS utsendelse (bekreftelse, påminnelse og «takk for besøket») – Regelbasert
  • E-postutsendelse (bekreftelse, påminnelse og «takk for besøket») – Regelbasert eller fritekst
  • Drag & Drop funksjonalitet ved design av bord- og avdelingsplan
  • Ett bookingverktøy – flere foretak, flere avdelinger og flere bordplaner pr. avdeling

Et bookingsystem som «snakker» med kassen

GoldRes er knyttet opp mot kassepunktene, samt styringsverktøyet KDR Gold Manager. Dette gjør at all historikk og kundedatabase er felles med alle de fordeler dette gir. I tillegg synkroniseres bordplaner begge steder slik at man begge steder ser at bordet er tatt, snart ledig, ledig eller på vent. I tillegg legges all kjøpshistorikk på kunden. Alle kjøp gjort på bookingen kan hentes ut historisk. På den måten kan man segregere på virkelig gode kunder opp mot enkeltstående besøk.

Bookingsystemet er webbasert og dermed lett tilgjengelig. I tillegg svært enkelt og intuitivt i bruk og har man erfaring fra tilsvarende systemer er overgangen oppleves uproblematisk. Har din virksomhet en kundedatabase som kan eksporteres i et filformat så kan denne fort importeres inn i GoldRes.

Systemet har en fastpris på kr. 990,- pr. måned og ikke pr. reserverte sete som mange andre systemer. Dette gjør at GoldRes er svært prisgunstig i forhold til mange andre systemer det er naturlig å sammenligne med og har bidratt til stadig flere kunder nå benytter seg av KDR GoldRes.

Ta kontakt for demo!